Przez ostatnie pół roku miałem przyjemność spotykać się z wieloma ambitnymi i aktywnymi inwestorami. Odbyłem wiele wspaniałych spotkań, z których każde było niepowtarzalne i niezwykle owocne. Spotkałem się z ponad 300 osobami, które tak jak ja uważają inwestowanie w nieruchomości za świetny sposób osiągnięcia wolności finansowej. Wiele z osób, z którymi rozmawiałem to ludzie sukcesu i multimilionerzy. Byli i tacy, którzy mając 30 lat zostawali zupełnie niezależnymi finansowo rentierami. To była dla mnie prawdziwa przyjemność rozmawiać z Wami i wymieniać opinie na temat inwestowania w nieruchomości. Dzięki tym spotkaniom widzę, że każdy z Was chce inwestować ale zdecydowanie wyłoniły się dwie grupy, które preferują odmienne drogi, głównie ze względu na posiadane doświadczenie i zasoby finansowe.

Wychodząc na przeciw Waszym potrzebom postanowiłem wyodrębnić w Inwestycjach Grupowych dwa modele inwestowania, które opiszę poniżej.

Model OPTIMUM: przeznaczony dla osób, które chcą inwestować w nieruchomości z minimalnym wkładem własnym przy wykorzystaniu kredytów.

Model MAXIMUM: dedykowany jest do inwestorów, którzy zainteresowani są bardzo szybką realizacją inwestycji, którą w całości chcą finansować z własnych środków. Ten model jest dla tych, którzy gotowi są podjąć większe wyzwania (związane np. z przejęciem nieruchomości od komornika) i koszty ale w efekcie uzyskać znacznie wyższą stopę zwrotu z inwestycji w czasie ograniczonym do minimum.

W obu modelach można aktywnie uczestniczyć w realizacji inwestycji na każdym jej etapie lub powierzyć te obowiązki organizatorowi Inwestycji Grupowych czyli mnie i mojej firmie.

Pierwsza nasz wspólna  inwestycja na bazie Modelu OPTIMUM jest już na etapie realizacji projektu architektonicznego, wypracowaliśmy już projekt koncepcyjny i przechodzimy do projektu architektonicznego. Rozpoczęcie budowy wiosną 2014r. Zakończenie budowy planowane jest na 4 kwartał 2014 roku.

Pełny opis  Modelu OPTIMUM i MAXIMUM zamieszczę  niebawem na http://www.inwestycjegrupowe.eu

Życzę wszystkim udanych inwestycji

Grzegorz Świętek

kom: 600-072-905

About inwestycjegrupowe

Z wykształcenia jestem budowlańcem, aktualnie pracuję jako prezes zarządu w firmie produkującej wibroprasowane wyroby budowlane a także zarządzam spółką developerską. Moją pasją jest inwestowanie, głównie w nieruchomości, co z powodzeniem czynię. Staram się stworzyć nową jakość inwestowania w nieruchomości. Moim celem jest realizowanie inwestycji budowlanych przy wykorzystaniu siły jaką daje grupa, a także mojej wiedzy, doświadczenia ale i zaplecza sprzętowego jakim dysponuje firma, którą kieruję. Wspólnie możemy budować lepiej, taniej, a przede wszystkim tam gdzie chcemy, to co chcemy i tak jak chcemy. Pozdrawiam wszystkich i zapraszam do współpracy. Grzegorz Świętek

Możliwość komentowania jest wyłączona.