Witam wszystkich, którzy napisali lub zadzwonili do mnie po spotkaniu w Łodzi i nie tylko…

Niefortunnie się złożyło, że w czasie kongresu, domena inwestycjegrupowe.eu była w trakcie przenoszenia od jednego operatora do innego.

W tym czasie ani strona www, ani e-mail nie działały, a kiedy zaczęły, to otrzymałem wiele maili z zapytaniem dlaczego nie odpisuję na korespondencję.

Odpowiedź jest taka, że do 10 października maile do mnie nie docierały.

Bardzo wszystkich przepraszam za tą chwilową niedostępność.

Proszę jednocześnie aby wszyscy, którzy do 10.X. wysyłali do mnie maile, przesłali je jeszcze raz – obiecuję odpisać na każdy.

Cieszę się bardzo z liczby osób zainteresowanych wspólną inwestycją – jeśli takie zainteresowanie przełoży się na współudziałowców w spółce celowej, to niebawem będziemy mogli zaczynać pierwszą wspólną inwestycję.

Pozdrawiam serdecznie

Grzegorz Świętek

About inwestycjegrupowe

Z wykształcenia jestem budowlańcem, aktualnie pracuję jako prezes zarządu w firmie produkującej wibroprasowane wyroby budowlane a także zarządzam spółką developerską. Moją pasją jest inwestowanie, głównie w nieruchomości, co z powodzeniem czynię. Staram się stworzyć nową jakość inwestowania w nieruchomości. Moim celem jest realizowanie inwestycji budowlanych przy wykorzystaniu siły jaką daje grupa, a także mojej wiedzy, doświadczenia ale i zaplecza sprzętowego jakim dysponuje firma, którą kieruję. Wspólnie możemy budować lepiej, taniej, a przede wszystkim tam gdzie chcemy, to co chcemy i tak jak chcemy. Pozdrawiam wszystkich i zapraszam do współpracy. Grzegorz Świętek

Możliwość komentowania jest wyłączona.