W dniu dzisiejszym  odbył się II Kongresie Mieszkaniczników w Łodzi, na którym spotkało się ponad 300 osób związanych z wynajmem mieszkań z całej Polski.

Podczas bloku tematycznego poświęconego grupowemu inwestowaniu w nieruchomości mieszkaniowe, miałem przyjemność przedstawić własną propozycję dochodowej formy inwestycji grupowej dla członków Stowarzyszenia Mieszkanicznik.

Celem tej inwestycji jest budowa budynku wielomieszkaniowego z przeznaczeniem na wynajem.

Dziękuję wszystkim, którzy z uwagą wysłuchali mojej prezentacji, a przy tej okazji chciałem też przeprosić, ponieważ w tak krótkim czasie, jaki miałem do swojej dyspozycji, nie sposób szczegółowo wyjaśnić  zasad tej Inwestycji Grupowej.

W tym miejscu chciałbym także serdecznie podziękować organizatorom Kongresu, a w szczególności Sławkowi Muturi oraz Jackowi Kusiakowi za umożliwienie mi przedstawienia własnej koncepcji.

Ponieważ zainteresowanie uczestników było bardzo duże, a pytań nie zabrakło zarówno w trakcie prezentacji jak i po niej w kuluarach, to obiecuję wyczerpująco odpowiedzieć na wszystkie na tym blogu.

Można także nadsyłać pytania jakie nasunęły się Państwu po spotkaniu –  z przyjemnością odpowiem na wszystkie.

Pozdrawiam wszystkich Mieszkaniczników

Grzegorz

About inwestycjegrupowe

Z wykształcenia jestem budowlańcem, aktualnie pracuję jako prezes zarządu w firmie produkującej wibroprasowane wyroby budowlane a także zarządzam spółką developerską. Moją pasją jest inwestowanie, głównie w nieruchomości, co z powodzeniem czynię. Staram się stworzyć nową jakość inwestowania w nieruchomości. Moim celem jest realizowanie inwestycji budowlanych przy wykorzystaniu siły jaką daje grupa, a także mojej wiedzy, doświadczenia ale i zaplecza sprzętowego jakim dysponuje firma, którą kieruję. Wspólnie możemy budować lepiej, taniej, a przede wszystkim tam gdzie chcemy, to co chcemy i tak jak chcemy. Pozdrawiam wszystkich i zapraszam do współpracy. Grzegorz Świętek

One response

  1. Rafał pisze:

    Grzegorzu, muszę powiedzieć, że twoje wystąpienie było najciekawsze ze wszystkich bloków tematycznych. Kiedy spotkanie z chętnymi i gdzie?
    A może zrobisz jakąś telekonferencję na pierwszy raz. Informuj na bieżąco co się dzieje w temacie.
    Pozdro Rafał z Mieszkanicznika